Könyves Kálmán Gimnázium
E-mail: info@mail.kkg.hu
Fenntartónk

Téli Tábor 2014 Tapolca

Az elmúlt hét végén 3 izgalmas napot töltött el Tapolcán és környékén a Könyves-lakók egy igen jelentős létszámú csoportja. Az idei téli táborban 106 diák és 18 tanár dacolt az esővel, hideggel, sárral és még számtalan egyéb kihívással. Mindössze egy dolog volt, amivel nem kellett küzdeni: az unalommal.
Péntek reggel 7-től vasárnap este negyed 8-ig egymást érték a kirándulások, vetélkedők. Jártunk például a kékkúti ásványvízüzemben, a dörgicsei és az ecséri templomromoknál, a szentbékkállai kőtengernél, egy-egy csoport megmászta a Csobáncot, a Szent György-hegyet vagy a Badacsonyt, a fáradt túrázók kicsit pihentek a kehidakustányi fürdőben, sőt még egy izgalmas sportverseny is szerepelt a programban a tapolcai sportcsarnokban. Az utolsó napon a szigligeti várban küzdöttek a csapatok egymással és a széllel, körülnéztünk a salföldi majorban, végül pedig bobozni is lehetett Balatonfűzfőn.
Aki kíváncsi a tábor fotóira, az alábbi képre kattintva idézheti fel emlékeit, vagy irigykedhet azokra, akik pontosan tudják, mi is látható a képeken

Pusztai Ágnes /humánblog/

További képek a humán munkaközösség blogján!

Bucsku Klaudia 7.d osztályos tanulónk beszámolója a táborról:

Péntek kora reggel két busszal indultunk az iskola elől a téli táborba, mely idén Tapolcát és a Káli-medencét vette célba. Az első napon ellátogattunk a kékkúti ásványvíz palackozó üzembe, ez a gyárlátogatás különleges élmény volt. A kőtengernél, Szentbékállán nagyon jót játszottunk. Félelmetes volt felmászni a hatalmas ingó sziklákra. A nap többi részében megnéztünk az Ecséri kolostorromot, Révfülöp határában, ahol szalonnát sütő ferences szerzetesektől kaptunk feladatokat. Este részt vettünk egy tapolcai vetélkedőn, amiből megismerhettük ezt a szép várost. A második nap túrázni mentünk három különböző hegyre. A Csobánc, a Badacsony és a Szent-György hegy közül, én a Csobáncot választottam, mert ez ígérkezett a legkönnyebbnek, de még ezen is jól elfáradtam. Gyönyörű volt a hegytetőről a kilátás. A játékban szerintem kicsit nehezek voltak a kérdések, de mindhárom csapat jól teljesített. A túra után wellnessezni mentünk Kehidakustányba, ami nagyon jól esett a sok séta után. Este a tapolcai sportcsarnokban vetélkedtünk, ezt nagyon élveztem, mert sok vicces feladatot kellett teljesítenünk.
Harmadik nap szigligeti várjátékokat játszottunk, és ellátogattunk a salföldi majorba, ahol megnézhettünk szürkemarhákat és sok más háziállatot. Ebédnél kihirdették a vetélkedők győzteseit, én két zacskó gumicukrot is nyertem. Végül hazafelé megálltunk Balatonfűzfőn bobozni, ami a tábor zárásaként nagyon jó volt.
Nekem összességében nagyon tetszett ez a tábor, jó programok voltak, sokat nevettünk, nagyon jól éreztük magunkat.